2010. június 4., péntek

Piňa Colada süti


Nos annyira felcsigázott ennek a receptnek a gondoltata, hogy elterveztem, hogy megalkotom hasonló verzióban, ugyanis néhány dolog a tésztához kicsit bajosnak bizonyult, és persze mivel türelmetlen vagyok, én azonnal meg akartam csinálni ezért pótoltam azzal ami volt. Nem tudom milyen lehet az eredeti tészta de, biztos finomabb mint az enyém ami csak (dióféléből, aszalt szilvából, egy fél anánból, és nyers kraobból, és kakaóból állt). Úgy, hogy inkább maradjatok annál a verziónál.

Egyébb meglátások: Naná, hogy kevés lett az ananász, és kicsi az ananászkrém réteg. És meg sem dermedt rendesen...

Hozzávalók:

Kókuszkrém:
- 100 g kókuszreszelék
- kókusztej
- méz/ agave szirup

Ananászkrém:
- min. 2 db ananász (én 1 db használtam kevés lett!)
- 200 g kesudió
- agave/ méz
 



A tésztát nem írom le, a linkelt blogon megtalálhatjátok, az elkészítési útmutatóval együtt, annyi a különbség, hogy a fenti adaghoz mindent a felére kell csökkenteni.

Szóval még próbálkozni fogok. De számora a kókusz és az ananászkrém annyira passzolt hogy el tudnám képzelni rétegezve egy pohárban, friss ananászdarabokkal...nyamm... vagy vékony nyers tortalapok közé töltve. Ki fogom próbálni.

És a lényeg a lényeg, hogy Lacinak nagyon ízlett. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Nahira!

    A nevem Bíró Detty és bár én nem vagyok blogvezető, nagyon érdeklődöm és művelem a nyers táplálkozást! visont egyelőre csak az átállás időszakában vagyok és nagyon megfogott a történeted amit a csokifüggőségről leírtál, ezért arra gondoltam, hogy ha tudnál és nem zavarna akkor összefuthatnánk valamikor! Csak, hogy megismerjek egy ugyanannyi idős lányt aki szinte teljesen nyersevő, hogy hogyan határozta el magát...ha esetleg nincs ellenedre akkor itt az e-mail címem:bernadett.br@gmail.com
    jah, és amúgy nagyon komoly ez a recept amit most feltettél:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Detty! :) örülök, hogy tetszett, majd e-mailben kereslek :)

    VálaszTörlés